Alla inlägg den 12 april 2017

Av hundkvinnan - 12 april 2017 17:56

Jag har landat lite i det som har hänt. Märkt att dom om inte hade helt sjuka uppdateringar, nu är sååå trötta på det som hänt. Det har gått 5 dagar o ni är trötta på att 4 människor  o en hund har blivit mördade på våran gata. Hörde det första gången efter 3 dagar.


fan vad besviken jag är på er svenskar. Fattar ni inte att detta händer på grund av att vi inte bryr oss. Ni är trötta på att höra....

JAG blir så trött på att ingen bryr sig. Eller: vad ska JAG göra???? FÖÖÖÖÖÖr många tänker så.


Hörde att det ska snöa påskhelgen. Äsch lika bra. så kanske det är färdigsnöat sen.


Måndag 10e var en borsta o duscha hundarna dag. avslut kvällen med popcorn o serie på tv. med sonen


Tisdag. mulen men varm dag. fick matrester av restaurangen. Aburgienbiffar o massa dillpotatis. fick frysa in massor.


ONSDAG 12E.   regnig dag. mkt städa. ja riktigt mkt idag. sonen hjälpte men han tog ut hundarna i mellanåt. Ärtsoppa till lunch o mkt kaffe under arbetets gång

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards