Alla inlägg den 20 mars 2017

Av hundkvinnan - 20 mars 2017 17:21

idag ska jag ta upp 2 ämnen

Vänner säger ofta att dom har tråkigt, att dom är ensamma ofta o inte har nån att prata med.

jag säger alltid att mig kan man alltid ringa... alltid. eller skriv på fb. gör nåt... jag svarar.


säg inte att du är ensam o ingen att prata med om jag finns i ditt liv. jag erbjuder telefonvänskap.


Jag var mkt sjuk igår. skrev det på fb. hur många tror du skrev på fb?? en fb vän från norge o en från vårgåda som jag aldrig träffat irl. mkt trevligt o tack. men blir så jävla trött


I denna onda värld vi lever i kan vi inte ens bry oss om våra vänner??

Hur ont gör det att säga... tänker på dig? eller... hoppas på bättring eller bara kram. men säg inte bara krya... haaaaaatar detta ord.

Att jag ens ska behöva säga detta.


Är det ens nån som funderar på varför jag vill flytta utomlands o börja om....?


kom igen nu... vi blir inte yngre. Ta hand om dina vänner. krävs så lite. några ord här o där.

PUH helt slut nu.


Det andra var att jag fått en jättelunta från länstyrelsen som vi begärde.

så mkt lögner från alla håll + att dom ska ha betalt

hahaha näää du.

vill ni veta mera så ta det på chatten


HA EN BRA DAG VÄNNER:  KRAMIS

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards