Alla inlägg den 14 mars 2017

Av hundkvinnan - 14 mars 2017 16:15

Är det nåt denna resa lärt mig så är det en ännu starkare tro på att dom enda jag kan lita på är min son o djuren själva.

 INGEN...... Absolut ingen sträckte ut en hand o sa att jag kan ta en av dina djur medans detta pågår.

Kändes hemskt att inse... Dom tyckte tydligen att det var bättre att dom dog. trots att dom var unga o helt friska.

Jag är fortfarande i helt chock över det..


Mkt har hänt o min son har jobbat MASSOR juridiskt. FAAAN vad duktig han är. så glad att han är min son

 Nu göra en mkt lång historia kort. Vi anmälde länsstyrelsen tillbaka för allt dom gjort mot oss. HOt o alla lagbrott i min lägenhet... o ja  VI VANN.


så mkt ni kunnat lära er av mig o min historia men ingen var intresserad. nej nej.


Nästa gång är det din son som blir upptryckt mot väggen av en maktkåt polis. enbart för att djuren inte var vanskötta som nån anmälare sagt. bitchiga o jävligt dryga. alla våra djur var friska o fick friskintyg.


Usch vad jag är trött på den fruktansvärt dåligt skötta djurskyddet isverige.

Nya förintelsen. friska djur skjuts dagligen av helt odugliga  människor utan nån jäkla utbildning alls.

Ovido - Quiz & Flashcards