Direktlänk till inlägg 18 januari 2017

HAAAAALT UTE

Av hundkvinnan - 18 januari 2017 18:10

Torsdag 12e januri mkt halt ute. jag o gammelhunden håller i varandra. hehe inte lätt det här.Lugn o slö dag. Till konsum på kvällen. Hamnade i en mkt lång disskussion med naturskyddsföreniningen om miljön. handla o sen hem. Ännu en sjuk sak som hände på hemvägen.Hittade en sak o ingen som var i närheten. ja hehe alltid. Mkt dålig tv kväll.


Fredag 13e januari. tjoho favoritdagen. alla går på tårna. Åkte en sväng till staden där jag bodde i 23 år. kolla lite o handla på Lidl.. Nostalgiskt att vara där. Men oh vad dom bygger om o river. känner knappt igen sig.   Kollade" på spåret" med sonen. jönssonligan som kvällens film. flisa ringde. MKT haaaalt ute.


Lördag 14e januari. Fortfarande haaalt. idag gick kistan upp utan minsta problem. skitkonstigt hmmmm. Plockade ner alla julsaker däri. proppfull   Inte mkt bra på tv ikväll. Sov mkt dåligt


Söndag 15e januari Mkt haaalt ute. Tvättstuga som sonen tog. jag var hemma o diskade o skurade golv.

Tomorrow never dies som kvällsfilm. Pierce Brosnan igen.

Fast jag var helt slut så somnade jag inte... suck.... sov mellan 05-09. suckelisuck. Gammelhunden knackig. usch hatar detta. lite nervig för mötet imorgon...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards