Alla inlägg den 16 januari 2017

Av hundkvinnan - 16 januari 2017 17:08

9 januari  Tanten fyller ¨år. jag alltså. Flisa ringde o även Patrik. ylva sjöng o skråååla. massa hälsningar på chat,sms o telefon. det är det roligaste med att fylla år. alla som hör av sig.

Annars vanlig dag. emmerdale börjat på tv. käka gad lunch med sonen.

töar massor så tungt att gå i snön.  har ni sett farmen som börjat?


10 januari tisdag Snön töar så haaalt. Känns som + grader. Jag har vänner som flyttar från sverige hela tiden. en till usa för 16 år sen. hunnit med 2 äktenskap där. En till frankrike för 8 år sen o en till spanien för 5 år sen.

 En läbbig man raggade stenhårt på mig. stank satan o massa hår som stack ut från öronen. bjöd in sig själv till mig. men va fan ........ ge dig nu.  nej inte intresserad alls... bara i hans fantasi.


11 januari onsdag tid hos Neurologen i huddinge. kom lite sent men gick bra. rolig receptionist. la ut en bild på fb men ingen var intresserad eller frågade varför jag var hos neurolog....? hmmm( förutom sonen då)

Jo nelli ringde o frågade varför. hon gratta ej på födelsedagen men hon såg detta hahaha virrhöna..

hem o rasta direkt. vila nån timme sen centrum

Gjorde en ubergod vegansk pasta rätt. pasta. lägg sojafärs i blöt. hacka gul lök o vitlök o klipp grönkål. stek i rapsolja. lägg ner färsen. prutta på tomatpure. gurkmeja o svartpeppar. sååå gott. lite cashewmjölk om det behöver bli rinnigare


kolla farmen på tv o sen rasta gammelhunden. kaffe o bulle med sonen . vi gjorde mkt isär idag. i varsit rum. gjorde egna saker.  NATTRASTA VID MIDNATT..



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards