Alla inlägg den 4 januari 2017

Av hundkvinnan - 4 januari 2017 17:00

Måndag 2a januari. hjälp redan??????? jaha skrivbordet . det vita vi försökt ge bort i 2 veckor. ja den övade jag karate sparkar på . med skor på o ja väggarna brakade. fick ner den till 5 mindre bitar. haha all ilska försvann.

 stack iväg o kom på på vägen att jag glömt mobilen hemma på laddning. BAJS .... ren jäkla diarre. jag åkte för att få vissa saker med rabatt. hade koder i mobiler. jaja en liten tur iväg utan nån nytta alls. hahaha. jaja


Tisdag 3e januari. tog det mkt lugnt på morgonen. drack kaffe. gjorde en mumsig lunch till oss båda. veganbiff. ris med tomater,grönkål o champinjoner. på kvällen kollade vi på göta kanal 2 med popcorn. sen kollade vi på den last gamla filmen 48 timmar igen. hahaha inte så bra. grannen kom hem vid midnatt. mkt ljud där du......

snöade massor på natten. jag somnade faktiskt i gryningen. sov ca 7 timmar. oj äntligen


Onsdagen 4e januari.. mkt mkt snö ute. ojoj alltså mina närmaste någorlunda nya grannar bråkar jätte jätte mkt. tycker synd om dom för det är ju ett par utan några drogproblem o så men ...... 3 barn när man är 25 år är mkt jobbigt. mitt i detta fruktansvärda skrikande så finns det 3 barn. 8, ca 2 o en som föddes för kanske 3 mån sen.. vad göra....? kan ju lugna sig snart...

annars vart ute i snön med hundarna. dom tyckte det var urkul.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards