Alla inlägg den 28 november 2016

Av hundkvinnan - 28 november 2016 17:06

Må 21a november. känns som vi bara beställt tider idag. sonen laga käk själv o vad slappt det kändes. skrev massa på nätet idag.


Tis22a november. mkt dålig idag. nästan så jag blev skraj igen. usch inget hjälpte o fick småpanik. jaja överlevde. kolla på Dicte på tv. sonen hos käftis. inga hål



Ons 23e november. sablars vad panikjulpyntar folk gör. både adventsljus o stjärna i varje fönster. o massa ljuskablar på balkongen- ojoj. min lägenhet ser kolsvart ut. haha. bonde söker fru på tv. snälla bönder..... så där får ni ingen fru..... lite jäklar inamma tack


Tors24e november. thanksgiving i usa. det märks på fb. hahaha helt hysteriskt. åkte till stora staden o lämnade papper. sen hälso kost o köpte silver. ja jag gav upp nu o ska prova kollloidalt silver. jag o  en av katterna(hon har knölar) ska ha mest men även charlie hunden. även den blinda o hon med epilepsi får en skvätt varje dag. smakar diskbänk men va fan man spyr inte av den i alla fall..haha. hade en disskussion med emily om silvret.(positivt samtal)
 
Fre 25e november. Dagen mot kvinnovåld. kyrkans cafe. fika kaffe med munk hehehe kunde sagt nåt snuskigt där men jag är ju inte sån ju hahahahaah. eller ????????
 
Lör 26e november. nu har jag satt upp juldukar o 2 jul stjärnor. kök o vardagsrum.
 
Sön 27e november. 1a advent.. o kattens dag... packade upp granen jag fick i somras. det var ett äventyr att sätta i hopp den haha. herrejösses.... men vi lyckades till slut. hade bara 3 hjärtan o en ängel att hänga iden haha... går inte bra det här. men nu har jag pyntat nästan klart. gardiner imorgon. o köpa lampor till advents staken. staken måste ju lysa säger dom som vet.. sonen o jag käka popcorn o snacka skit på kvällen. oj vad vi skrattar
Ovido - Quiz & Flashcards