Alla inlägg den 21 november 2016

Av hundkvinnan - 21 november 2016 17:04

18e november fredag. Sonen o jag åkte tåg 15km till skatteverket. nu är hans leg på gång. fotat o allt.

åkte hem sen. fikade på kyrkans cafe. snackade mkt där.. Handlade hundmatssäck. sonen kom o mötte.

 kollade Dobidoo på tv. N ringde o snacka o snacka. jag ska träffa hennes nya kille imorgon tydligen.

jag  lyssnade o lyssnade inte mkt man kan säga där. hehe hon skulle höra av sig.


Lördag 19e november. kollade N sida o ingenstans stog det att hon skulle träffa en vän idag däremot att hon var mkt upptagen.  jaja hon ringer väl.....?

nej inget samtal så tog mitt andra erbjudande att åkte till skärholmen o käka.  dushade o drog. var där ca 16.10

käka pizza o drack irish coffe. tjejerna bjöd. så jäkla gott. skrattade mkt som vanligt. mkt konstiga människor.

ylva blev uppraggad. tyvär var jag tvungen att gå vid 21. precis när musiken började. hundar vet du. men oooh vad kul som vanligt


rasta en kortis när jag kom hem. vilade 2 timmar o gick sen en lite längre prommis.

Nån hade spraymålat våran port under tiden. äckligt..


Söndag 20e november. fick gå lååååångt för att hämta en kattbur jag fått. men det var det värt. den var jätte fin. kallesvart har tagit den som sin personliga lägenhet. haha- sååå gulligt. flisa ringde. kuuuul. Snacka länge med en man utanför konsum.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards