Alla inlägg den 17 november 2016

Av hundkvinnan - 17 november 2016 15:38

Gick upp tidigt tisdag15e morgon. fixa o packa lite saker. tog 2 timmar att komma till morsans hem där hon nu bor. Tar nog kortare tid nästa gång då jag hittar. fint var det. hennes rum var stort. Blandad vardagsrum o sovrum. stor dusch o ja en pyttehall. lite grejor från hennes lägenhet.


Pratade i allrummet men sen skulle hon käka så jag gick till hennes rum.Hon blev körd dit sen. pratade mer o jag läste brev från finland till henne. hon ville tillbaks till allrummet så körde henne dit. pratade mer sen skulle dom ha fika kl14 så jag gick. tog 1,5 timme hem. Rastade direkt. så jäkla slut på kvällen. Chattade med min finska kusin på kvällen o berättade. Hon blev ledsen att höra att det var så illa.


onsdag16e hade jag inget inplanerat så försökte ta det lugnt. låg på soffan o vila.... när jag inte rände som en tok åt alla håll hahaha. bönderna på tv på kvällen. ganska tråkig säsong.


Torsdag17e sov ca 5 timmar på natten . fotjäkeln har ju börjat värka som fan igen. så där molande för jäkligt. såå jobbigt

tråkväder ute o säkert ca 8+. hmmm vinter nää inte direkt.






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards