Direktlänk till inlägg 10 november 2016

OLIKA ÅSIKTER

Av hundkvinnan - 10 november 2016 15:37

Vet inte varför jag tar åt mig  så mkt. Men jag blir arg o besviken när folk jag trodde var mina fb vänner går på mig , om nåt dom inte verkar ha en aning om. Dom anklagar mig för saker jag aldrig sagt. jag har MKT starka åsikter..jajagvet.

men brukar inte öppna käften om jag inte vet att jag har rätt. o det är min egen sida vi pratar om....


 Fick 2 samtal om denna tråd där dom tyckte att hon var vidrig mot mig o så okunnig i ämnet. o ja jag kan bara hålla med .Jag har nära vänner som har helt olika åsikter med mig men har svårt o tro att hon skulle hoppa på mig.


jag skriver sällan politik på min sida men när jag gör det så är det nåt jag kollat upp noga. jag skiter ärligt i om politikern tex är bög eller tycker om tuttar bara han kör bra politik. Däremot om hon är korrupt o hennes politik gjort att 200 tusen har dött. skulle jag då rösta på henne ENBART för att hon är kvinna? ALDRIG ALDRIG ALDRIG....

nej nu släpper vi detta. ville bara ha med det här också. så jag har det sparat


Som sagt är sällan så här svag men har lite för mkt prover o ingrepp inplanerade. Han där uppe testar mig hårt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards