Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av hundkvinnan - 31 oktober 2016 16:48

Måste börja med att berätta om hästen jag skrev om i förra blogginlägget. Han har avlidit nu ihelgen. hennes stackars svårt mishandlade utmärglade kropp orkade inte mer. Tårarna forsade för jag trodde så mkt på henne Rest in peace söta fina tjejen,

FAAAN ta er alla som måste skaffa häst i fattiga länder o sen inte ge den mat. skelett med skinn på ofta svårt slagna.

men jag blundar ALDRIG. aldrig


Måndag . dagen gick på som vanligt. skötte allt hemma. centrum sen en stund. lade ut country låtar på fb. behövde bli gladare... regn o rusk ute


Tis25samma här fixa o dona hemma. satte upp tavlor. mkt ute på nätet


Ons26. gratta 3 vänner som fyllde år. Till stora staden. Fotade mkt. Lämnade papper på några ställen

var så danssugen. la ut dansvänliga latinolåtar på fb.


tors 27e oktober. int Nalledagen. la ut bilder på mina sönderkramade nallar. la även ut 3 x marc anthony låtar. honom ska man ju lyssna på när man är kär. jaja jag är inte kär.. tyvär... kommer nog aldrig hitta nån. blev ju spådd 1999 att jag skulle hitta nån. ja  8 år senare kom han. en riktigt svin. så kvinno fientlig o hatade barn.

spådde om mig 2oo7. samma igen drömprinsen skulle komma.. ja jo 7 år senare kom en otrogen skit hög som tydligen ville ha 2 samtidigt. näää

blev ju spådd nu knappt en vecka sen. samma igen.. jooodå han eee på väg hahaha.


fredag28e oktober. kyrkans cafe. trevligt o fika där. hittade böcker o fina skjortor till sonen. köpte glögg. hallon lakrits. till min glöggkväll.. fotade charlie. kollade dobidoo. snackade med FLISA i mobilen.. käka chips med sonen.


Lördag 29e oktober skitfin dag ute. kollade: karl för sin kilt på tv. oooh han eee så snygg. han eee min..haha dreggel dreggel. charlie mkt vinglig på kvällen . usch vad orolig jag var. tvinga honom att ligga o han blev skitsur på mig.

sonen o jag kollade en film. THe tourist. var ganska bra. med jonny depp o angelina jolie.

lite gottis till oss också. allt e ju så billigt nu på halloween.


Söndag 30e oktober. återigen en skitfin dag. Uppe i centrum o handla hundmat. hemma så städade jag i djurmatsskåpet.  spelade bingo lotto. vet inte än om jag vunnit nåt. måste kolla i kiosken sen. Sen var det :Allt för sverige. igen. kul ibland men som sonen sa. den är så jäkla politiskt korrekt numera så det är löjligt.

Charlie fortrfarande vinglig men står på benen ialla fall. snackade med flisa...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards