Alla inlägg den 24 oktober 2016

Av hundkvinnan - 24 oktober 2016 16:59

torsdagen 20e oktober

Efter hundrastning så full fart mot tåget. spännande dag. köpte dricka o banan sen till morsans lägenhet.


Idag sak jag träffa tjejerna o ett medium. ska bli sååå kul.

ylva o flisa kom först o hade honom med sig. en glad snubbe. Han började spå ylva direkt i köket. under tiden kom emily.

ylva fick mkt infomation. både ledsen o glad.


Sen blev det jag. han berättade varför saker flög hos mig. irk.... prata om mamma. om mitt liv för 20 år sen gjort att allt händer idag..... lite om flytt o kärlek både negativt o positivt. kul kul

sen tog vi fika paus. mkt gott som ylva o flisa köpt. dricka bullar o choklad...


sen spådde han emily o jag var kvar o skrev upp allt.

ylva, flisa o han stack direkt. jag o emily blev kvar. bar ut allt som skulle med hennes pappas bil. städa o slängde lite också.

jag hade tonvis med grejor med mig på tåget


Fredag 21a oktober. kyrkans cafe. fika med rullatortanten. har hittat en tamkanin jag försöker fånga. ger den käk.


lördag22a oktober. la ut morötter. fick täcken till småhundar idag. ska skickas till rumänien. tvättade mattor jag tagit från morsan.o lite kläder.  så mkt bättre började på tv. jag gillar Danny, jill o tommy...


söndag23e oktober. fotade lite idag. bla en gammal tågstation med dom gamla tågen kvar utanför.

på kvällen gjorde vi glutenfria veganska pannkakor med broccoli i. mkt mätt...

egengjord äppelsaft till. gjorde en liter saft till där efter maten . går ju snabbt då den är färsk.


Allt för sverige börjasde med första avsnittet. så känslosamt.. vid 22.30 så bakade vi en äppelsmul paj. nu är jag slut som artist..........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards