Direktlänk till inlägg 19 oktober 2016

AKTIVA ANDAR

Av hundkvinnan - 19 oktober 2016 17:09

skulle vila från bloggen idag men jäklar vad spökena hade party inatt men men.... från början då....


Tisdag 18e oktober. sov först 2 timmar men sen vaknade jag o var sjukt hungrig. så 05. 00 käkade jag hmmmm. kollade tv o sen sov jag 4 timmar till.. rullatortanten ringde så vi ska träffas i eftermiddag.  Regnar ute  Riktigt höstväder, men hundar bryr sig inte.

var på biblan en timme sen till tanten o babbla lite. blodtrycksmedicin på apoteket innan hemfärd. hundarna är aldrig ensamma mer än 70 -9o min o det 3 dar iveckan.

inte mkt bra på tv så mkt ute på internet.

nattserierna är ju bra. uppdrag försvunnen, the following o good wife.

rastade 02.50 för att ev kunna sov om jag somnar.


MEN SEN BÖRJADE DET...... HERRREGUD så fort jag lämnade köket så drogs bänkarna från väggen med ett jäkla ljud. varje gång jag la mig så kastades nåt ner på golvet i köket dit det var stängt. först en bunt serietidningar,sen burkar från ett stängt skåp, sen disk från disk bänken. altt med höga ljud. värst var det när en mkt stor dramatenkärra som vi har ståendes på en golvfrys braka i govet. vilket ljud.... jisses.

Rädd för att nån skulle ringa polisen o tro att nån blev anfallen i våran lägenhet. 06.00 o 06.16 var dom 2 sista gångerna sen dog det ut. jag sov som en stock i 4 timmar sen gick jag upp.

jaja ska ju träffa ett medium imorgon redan. ha det bar alla o hoppas jag får sova nåt i nat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards