Direktlänk till inlägg 17 oktober 2016

MIGRÄN O MÖBELFLYTTNING

Av hundkvinnan - 17 oktober 2016 17:11

 ons 12e kväll. migränen från helvetet började. mådde faan.


torsdag 13e mådde så dåligt att jag ej kom upp på fötter. sonen skötte allt hemma. ändå åkte han o jobba några timmar.

snacka med flisa på fånen. migränen ökade i styrka på kvällen. mådde illa o jorden snurrade. gick på möte ändå men var helt däckad efteråt.


FRe 14e oktober enorm migrän hela natten. o dagen. börjar bli riktigt matt nu. vakna 18. 15 . snacka med flisa i telefon o senare även med emily.

grantchester på tv


lördag15e oktober sprängande huvudvärk hela natten o dagen. men efter 2,5 dygn så släppte den äntligen. gick till apoteket o köpte nya migräntabletter. hem o käka mat som jag lagade. kolla film med sonen. fick samtal om att hämta massor med äpplen. o det gjorde sonen sen. vi gjorde mos o saft... ändå massa äpplen kvar.


söndag16e oktober... åkte tidigt till morsans lägenhet. var där 09.10 började släpa ut saker som skulle till mig ut i farstun. la allt ivardagsrummet som andra skulle hämta. 11.15 kom emily o far. vi lasta in allt. svintungt. sen åkte vi 3 mil till mitt hem. där lasta vi ur o bar upp till andra våningen utan hiss. faan vad tungt. sonen hjälpte massor


emilly o hennes far var underbart snälla idag. sträckte en lårmuskel så ajajaj...haha

 snacka m flisa i telefon.  sååå trött. somna på soffan...... snarka i kapp med vovvarna


SÅ NÖJD MED DAGEN: KRAMAR TILL ALLA INBLANDADE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards