Alla inlägg den 14 september 2016

Av hundkvinnan - 14 september 2016 17:08

tors 8e september...spännande med nya piller som ska göra mig bättre. svalde 4 st o en till i kväll. rasta hundar kändes kul igen.

Gick till centrum på em. satt ute o åt rotfruktschips. snackade med allt o alla. hemma lagade jag middag med sonen.

mulen men skön dag... sov 6 timmar


Fre 9e september. rasta o sen till kyrkans cafe. skulle fika med min rullator tant. brukar lämna in kläder där o då får man även ta. idag blev det en blus till mig o en skjorta till sonen. även 2 böcker.

handla lite på ica. billiga salladshuven. köper några per dag.


långt roligt samtal med flisa.. min älskade Grantchester på tv. Alla är kära i unga prästen men jag gillar polisen. ursnygg ju,

gick ut mkt sent m vovven. runt 02.


Lördag 10e september 22+ute. va? vilken dag  sa nej till en fika med 7 st. måste vila... o städa

så sopade i alla rum. gjorde en gigantisk grönsakssoppa. samtidigt som den puttrade så rensade jag o sonen grönkål i massor. ska göra en del kryddor. resten till soppor o såser men inte idag.

prata o skratta med flisa i telefon.

Blev mkt sämre på kvällen. mkt sämre fan när ska det vända. Låg plakat på sängen.

vände lite vid 01. 30.


Sön11e september. minnas world trade center. Aldrig glömma. sonen lagade mat till djuren. jag lagade mat till oss när han var nere med tvätten.

medans han var nere o pyssla med 3 maskiner kläder ,2 stora mattor o 2 täcken... så skurade jag kastruller,,skura köksgolv o satte igång att torka örter till kryddor. nästan slut nämligen


En stor kaffe o parlamentet på tv. garva lite. Flisa ringde o fick garva ännu mer. idag 11e sept var det 22+ ute....

handla billiga morötter o sallatshuven.

mammas gamla katt är förstoppad så messmör o ljummet vatten idag. i morgon köper jag paraffinolja till honom


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards