Alla inlägg under augusti 2016

Av hundkvinnan - 8 augusti 2016 17:08

 Åkte iväg strax före 17. tåg,,promenad o spårvagn. ENORMA köer. Lionel Richie ska uppträda bla..

Ylva o flisa redan inne. stog 40 min i kö för mat. helt sjukt. men gott var det. kom bara mer o mer folk

Ylva o flisa gick ner till dansbanan där Lars Kristerz skulle spela. jag käkade utanför. Då såg jag den vän som inte kunde gå med mig ikväll, med en annan, hon tittade ner.....suck...


jaja kvällen på grönan var mkt kul. Snorvarmt o fruktansvärt mkt folk. Ola kom senare. Ordentligt på kanelen o trailertrash kläder hmmmmm... mjukisbrallor o linne. Usch stank alkohoool. Gillar ola när han inte är full o äckligt klängig. i pausen tog både ylva o flis bild på mig o trummisen tillsammans. oooooh lycklig. han eeeeee så fiiiin.

Förökte se lionel men så jäkla mkt folk. såg på långt håll.


sen spelade LK igen o vi stog o dansade framför sceenen.. Glass bjöd ylva på också.


Som vanligt var jag tvungen att dra vid 22 för att hinna med sista tåget till min håla. mkt mkt nöjd med kvällen. Måste erkänna att jag gillar LARS kristers men kan inte med Lasse stefans alls.


Tog 2,5 timmar att komma hem pga tågstrul. men hem kom jag.

Rasta hundar,,kolla tv o snackade med sonen. Sååååååååtrött

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards