Direktlänk till inlägg 31 augusti 2016

SPYDDE ROSA SKUM

Av hundkvinnan - 31 augusti 2016 17:07

må 29e augusti. regna o regna. käkade ärtsoppa med finhackad purjolök i. gott tyckte vi.

Mådde fruktansvärt måndag kväll. mkt yr o illamående....hela världen snurrade liksom. o frossa usch vilken kväll


Tis 30e i nte mkt bättre när jag vaknade. snurrig o ser dubbelt. fy fasiken. uppehåll men småkallt ute. men skönt att gå i m hundar. härligt att emmerdale är tillbaka på tv då tar jag alltid lunchpaus. sov från 23 till 10 med hög feber. händer bara då typ. jag gjorde en grönsaks soppa som var mkt matig men kunde ej äta nåt själv. sonen åt flera ggr under kvällen. När han kom hem gick jag till centrum. klarade bara exakt 19 min. när jag skulle gå hem stötte jag på min rullator tant. hon skulle släpa med mig till apoteket där hon köpte järn medicin till mig.

skulle ta det utanför. rosa flytande smakade jordgubb. 30 sek efter att jag svalt allt så sa jag .. kommer snart. hann 10 meter så spydde jag en halvliter rosa skum. m jotrdgubbssmak haha

en tant hade precis stannat sin bil men  ville inte hoppa ut. gissa om hon glodde.

Sen kom en granne så jag frågade om jag fick åka med henne hem i bilen. o det fick jag.


Låg nästan hela kvällen. mådde as. verkligen. orkade ej fb men va fan det är ingen som svarar på må illa statusar ändå.  chatta med en kille från tunisien länge. hen e gift så ingen ragga där.


flisa ringde som vanligt. o det är ju kul. hon hade fått en säkerhetsdörr insatt. Berättade om mitt illamående.

rastade nästan i gryningen. 02.47


Ons31a sov mkt dåligt. mkt mkt yr o illamående. den gamla damen ringde o var orolig. ville åka till akuten m mig. jag förstår henne som jag höll i mig i går. näää det här går inte... sonen gjorde lunch till djuren. jag försökte göra saker men gick sådär då...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Skapa flashcards