Alla inlägg den 29 augusti 2016

Av hundkvinnan - 29 augusti 2016 16:38

ons em24e. sonen kom hem från sin 3e dag o allt gått mkt bra. Han hade även fått ett nytt jobberbjudande idag. heltid.

 Bara skit på tv... sov ca 6 timmar


Torsdag 25e aug. Nu full fart till morsans lägenhet där jag ska träffra 2 vänner. rolig em. drack kaffe o melonsaft. käka mackor o tårta. sen gick dom o kolla på saker dom ville ha. det blev en hel del. en hel dramaten kärra o en konsum kasse åkte härifrån. bra bra. mera måste bort.. sen fort hem olämna kortet till sonen som skulle åka o jobba.

vilade o rastade hundar om vart annat.


FRE 26e.. tung i kroppen. men bara sätta i gång o städa huset. måste hålla undan hela tiden. käka lunch med sonen.

kringel festival i södertälje men var inte så intresserad. frans o miriam bryant skulle spela. inte min grej liksom

Sjukt varmt ute. runt 30 grader. höll på att smälla av. på kvällen började set att blåsa lite. skönt

Sov ca 5 timmar


Lör 26e aug Mkt på tv om jordbävningen i iytalien... hemskt

runt 20 grader idag. skönare.. ser dobidoo reprisen idag då jag valde att snacka m flisa i telefon igår. gillar andreas Weise mkt. han har den där charmen som jag vill att män ska ha.. o så är han en himla bra artist.

gjorde en smulpaj av äpplen idag. och en glasburk med äppelmos.

2 bilar blev brända på våran parkering. så jävla kul. sverige har blivit skit.... ingen tar ansvar för nåt.

 luktar urk.. faktiskt kallt ute. hade bara dörren öppen 1 timme inatt


Sön 28e.. sov ca 5timmar orka ingen frukost.. Flisa ringde o berättade om raggarträffen i haninge i går. dom hade haft mkt trevligt. jag valde att inte följa med.

nähe nu tvättstuga massssssa  tvätt idag. var 3 timmar därnere. mkt fick torka hemma.

Regnade massor på kvällen. kaffe o popcorn med sonen. flisa ringde en gång till på kvällen. bara kuuul ju. alltid nåt att säga o berätta. jag är en telefonbabblare. pratar gärna i telefon då jag kan göra andra saker samtidigt utan problem

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards