Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av hundkvinnan - 24 augusti 2016 18:10

må 22a somnade först vid 06 o sov till 11 ca. mkt varm sensommardag ute. käkade pommes m lite god sås till. alla vill tydligen träffas denna vecka. Fick lov att sprida ut det lite. liten tur till centrum blev det. fick lite äpplen o plommon.

Gjorde äppelsmulpaj. skitgott tyckte vi båda.


Tis 23e får många nya fb vänner nu. accepterar verkligen inte alla. en del tar jag bort direkt endel blockerar jag direkt. vissa leker jag med ett tag för att jag vet att dom är scammers. lite kul måste man ha. andra blir faktiskt riktiga fb vänner.  På hundprommisen hittade jag en plånka. Ganska lätt att hitta ägaren. han blev väl glad men inte så att han direkt tackade...hmm

vill åka till grönan men har så lite kulor hmmmm. annonserade om nån ville låna ut sitt kort mot att dom får låna mitt gröna kort till en annan konsert. fick napp i sista stund.    Hämtade kortet..hem o rasta o sen direkt till stockholm. var framme exakt kl 20.00 konserten var skitbra. hon e duktig jill johnsson. så bra live artist. sjunger bra. charmig ja allt-

. mkt nöjd. Hemma igen 23.40 Rastade hundar o sen snackade med sonen om hans första dag. mkt svårt att somna... runt 0500


Ons 24e. väckt 10.00 måste lämna tillbaka kortet. Tog med lill hunden...... sen en tur till stora staden ja utan hund förstås. några ärenden avklarade. hem o laga äppelsmulpaj igen o äppelsaft. ooh vad gott allt var. färskt o fräscht.

 sonen iväg på sin andra dag. så jäkla varmt idag igen..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards