Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av hundkvinnan - 22 augusti 2016 16:19

mån 15e... idag har vi lekt med dom walkie talkies vi fick av flisa. fan vad barnslig man känner sig..hahaha .HÖRBARHET NOLLA..... klart slut


Tis16e Trött trött usch.. dagen gick i sin gilla gång. lunch o flera hundrastningar. regna mkt. en tur till centrum på em. snuten i hollywood på tv


Ons17e.. Började med att springa till centrum o hämtade 2 st adventsljusstakar jag fått. sen hundrastningar o all det vanliga.. Dagen gick  halvdåligt väder. en tur till centrum. på sena promenaden på natten så lyckades jag avbryta ett cykelstöld.. gick efter killarna i 200 meter . dom pinna på rätt bra framför mig o hundarna. haha snuten i hollywood2 som kvälls film


tors18e... Efter en vanlig dag med hundar o katter o så så tog jag tåget 3mil till mammas lägenhet. 2st barbados killar skulle hämta tjock tvn. haha haja inget dom sa varken på engelska eller svenska. dom höll på att plocka med sig allt möjligt... fick springa efter o säga att fråga om nåt är till salu skänks... ta inget...herregud...

städade mkt igen. åkte hem    snuten i hollywood 3 kvällens film


Fre.... sonen tog tvättstugan Jag åkte o hämtade mitt färdiga leg. 2,5 år som papperslös är över nu äntligen över. tjohooooo. inte så mkt att handla för så åkte hem. regnade....

gjorde rödlinssoppa m solrosfrön.


20e... städat massor.... oj massor i skåp.

annars det vanliga med djuren. gjorde kokospannkakor med sonen till kvällsmat. skitgott.

mkt mkt ungdomar ute på natten


21a söndag.. seg dag där jag småsomnade överallt. sov ju inget i natt. En riktigt varm sensommardag. gick utan jeansjackan igen. regnade på kvällen o natten. jag o gammel hunden var o palladesvarta vinbär på natten. hahaha usch jag inleder honom i kriminalitet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards