Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av hundkvinnan - 15 augusti 2016 15:35

Fredagen den 12e...   tvekade o tvekade hela dagen . gjorde allt vanligt som rasta o sånt. men vid 18 .34 tog jag tåget till stockholm.. sen promenad o sen spårvagn. klockan var 19 57 när jag var framme vid grönan,

     Snabbt inne med gröna kortet. gick direkt till stora scenen. Dom kom ut direkt.

SVEN INGVARS hallå.... vilken jäkla bra konsert. Jag dansade... jag sjöng o klappade händer. i 1timme o 45 minuter. SKITBRA....


13 augusti lördag. loppis hos min mamma. var där 11.30 pysslade. 12.45 kom patrik o anna. dom tog inget utan gick bara o glodde i alla rum o skåp. kändes konstigt..jajaja dom gick sen o jag sprang till centrum där jag hittade ylva,,flisa o brian på ett hamburger hak. när alla var färdigkäkade så gick vi till lägenheten.

Blev av med en del då. Brian skulle ha tjock tv,n.  Ylva tavlor,gratängform o lite annat. Flisa tog lite smått o gott

 Vi alla gick vid 16.30  Jag tåget o dom bussen till skärholmen. Väl hemma så rastade jag hundar direkt sen vila med en kopp kaffe.


15 augusti söndag. morsans lägenhet igen plocka ihopp allt möjligt till henne. ute o inne kläder. böcker. lite prydnader. foton osv.... tog med lite allt möjligt hem bla gardiner

Syrran var mkt mkt bitchig idag. fy fan

hemma käkade vi pasta med sojafärs. +selleri o brytbönor. Ont överallt o svårt att resa mig framförallt. kände mig 100 år. varför känns det som jag gör allt grovarbete.. jooo för att jag gör det.


Tack för att jag får prata av mig Flisaberta.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards