Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av hundkvinnan - 11 augusti 2016 16:15

8 augusti måndag.... Sov mkt mkt dåligt. knappt 15 min. Mådde illa hela dagen Sonen tog tvättstugan. endast 3 maskiner

Jag låg nästan hela dagen o mådde asdåligt. Rastade hundar men gick o la mig direkt igen. Orkade ej se på tv eller fb. by the way. det är ingen på fb som bryr sig om du mår dåligt.... o ja ingen som skrev nåt denna gång heller Flisa frågar i telefon alltid jag vet o det känns bra.. käkade inget heller. orkade inte.vilade så mkt jag kunde


9 augusti tisdag vaknade efter att ha sovit 6,5 timmar. mådde något bättre. rastade hundar. käkade en potatis, bön gratäng.  Gick till biblan . lugnt där. Handlade lite innan jag gick hem. Lagade middag. sojafärs o spagetti. cashewmjölk,selleri,tomater o tomatpure i färsen.. skitgott...så mätt. sen pysslade vi i olika rum hela kvällen sonen o jag.

Min mamma har blivit flyttad till korttidsboende nu.


onsdag 10 e augusti   Riktiga stormvindar ute precis hela dagen. Pyttelite regn men oj vilka vindar. Flisa ringde mitt på dagen o vi tjaffsade som vanligt haha. ingen hör nåt eller fattar nåt hahaha. senila kärringar haha


Sonen gick till återvinning o sen sökte jobb. jag gick till biblan 16.50 mkt musik o skrev i grupper. handla lite innan hemgång. Flisa ringde kväll också haha kuuuuul.

Miss secret agent2 som kvällens film. Smågodis o kaffe framför tvn för mig o sonen.

Tyvaär ringde ola full som ett ägg 01.15 till mig. lagom kul. oj vad han gillar mig o oj vad han snacka om exet....

suck....

blä blä usch äckligt


torsdag 11 augusti sov hackigt. först mellan 02-04 i morse och sen mellan 07 och 10. suck... snark zzzzz. i pausen i mellan kollade jag på tv. konstig smärta långt inne i örat efter att jag slog i huvet i balkongdörrskarmen igår. ont när man sväljer.. städade ut sonens rum när han var uppe i centrum..hahaha annars springer han mig i hälarna o kollar vad jag gör. svabba golv. rensa bokhyllan. ramade in examensbeviset o satte på väggen . o jaaaaa flisa nu är morbror på väggen, i köket. där det redan spökar så mkt haha

nu handla lite o sen hemåt.

Skapa flashcards