Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av hundkvinnan - 10 augusti 2016 17:11

Pga min dåliga hälsa o att en av gammelhundarna är dålig ofta så åker jag ingenstans i år.


Så bestämde mig mkt sent... Åkte senare än vanligt.. men i alla fall... var framme 19.15 Dom blev chockade men glada.. Inte mitt favvo band men åker för att träffa vänner...typ

Tycker ärligt att han som sjunger är läbbig...irk. Han som spelar gitarr /dragspel tycker jag är charmig. Liknra dr .house jättemkt. Även han som spelar keyboard är jättesnygg. Tog ett kort på honom under pausen. Vilket leende..... hihi


Ylva bjöd på en jättestrut mjukglass. Jättegott. Deras vän Anita var med också. Sedan började det igen. Hann lyssna en timme ungefär innan jag varb tvungen att gå. ca 22. Mkt lång väg hem men var hemma ca 00.40


5 augusti fredag. åkte 3 mil till min mammmas lägenhet. Tömde resten av köket. gjorde en liten loppis därinne som folk får komma till den 13 aug. slängde massa sopor i påsar i hög i hallen. Åkte hem med en proppfull dramatenkärra.

skickade sonen dit för att slänga alla soppåsar o också ta hit en massa saker...bla en glasskål o dom sista tavlorna.


Minns inte så mkt av resten av helgen. var mkt dålig o sov ju inget. hunden var ju också dålig så satte sig säkert på mitt psyke. helvetiskt svårt att andas. panik attacker. Käkade bra o vilade mkt.

pratat med flisa varje kväll vilket alltid är kul.hehe


så det var 4e -7e augusti ur min synvinkel

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards