Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av hundkvinnan - 9 augusti 2016 15:36

28e  juli åkte jag till mammas lägenhet o tömde lådor o skåp. tömde frys o la på trining. La skräp i påsar o la på hög i hallen.. 7 st proppfulla. var hemma 23.30 Träffade en bekant så snackade hela bussresan hem. 25 minuter..Trevlig man. rastade hundar o snackade m sonen innan pömsa.


29e juli sonen åkte på förmiddagen o slängde all skräp hos morsan. torka av frysen o tog med en kristallvas vi fått. så fort han kommit hem så åkte jag mot huddinge sjukhus.4 mil...

Vårdmöte med mig,syrran ,en läkare o en från morsans kommun. snackade i 45 min.

Sen gick syrran o jag till morsans rum där vi försökte snacka med henne i 30 min. fick 500 kr till emils student att handla på hm kort.

sen affären pulsen i flempan c. o kors i taket så hängde syrran med. Sååå billigt där. handlade mkt godis men också torrmat. sonen o jag smällde i oss gottis hela kvällen. mkt mkt trött o sååå svårt att andas.


30 juli....lördag gjorde rödlins soppa m ris. skitgott...päroncider till. mims.. sonen handlade hundmat o jag diskade. måste ta det lugnt. kroppen klagar


31 juli.....jobbig natt så svårt att andas, sonen tog tvätten. endast 3 maskiner. jag pysslade hemma


1 augusti..... fruktansvärd natt. sååå svårt att andas. sov 07.00 till 10.40 käkade linsbiffar m wasabi sås till lunch. vid 15 åkte jag o sonen till stora staden.. Fick iväg en ansökan om leg. sen handlade vi massa goda grönsaker.  Hem o rasta hundar.   Blev inget whitesnake på grönan. För dålig för det. ola o kent åkte. så svårt att andas igen. uuuurk


2 augusti....tisdag. käka risgröt till lunch. ena gammelhunden fick en värme chock. brukar ta 10 min att häva men han fick panik nu. mkt jobb att ta ner hysterin. men vi jobba i team. o till slut lugna han sig. en hel timme tog det.

Jag var helt slut efter det. Hade världens migrän hela kvällen o halva natten. när den hävts så sov jag i hela 6 timmar. underbart,


ons 3e augusti på förmiddagen så fick hunden ett panikanfall igen. jobbigt att se. tog ca 30 min att häva.

sonnen o jag åt linsbiffar o pommes frites till. Gott o mättande. Jag handlade o sen  snacka i telefon,,ute på fb o gosa m djuren.


Miss secret agent som kvällens film. sett några ggr men en må bra film...


Imorgon skriver jag om Lasse stefans kvällen


KRAMAR

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards