Alla inlägg den 7 juli 2016

Av hundkvinnan - 7 juli 2016 16:34

Från o med i dag har jag ej tillgång till dator på 4 veckor. har ju mobilen men ser ju knappt nåt så vi får väl se hur mkt det blir skrivet.

Önskar alla en trevlig fortsättning på sommaren. Fortsätt skriva.. Alla har en historia att berätta.... Precis alla.

Kram till er alla men mest mina djur ,sonen o alla kära vänner.

 Glöm inte att höra av er till mig. om ni inte gör det så tror jag bara att ni är sura över nån anledning som jag ej vet... blir ju så tokigt....

O är ni det så berätta varför så vi kan lösa det.. Tystnad löser absolut ingenting.

Av hundkvinnan - 7 juli 2016 15:38

Idag tänkte jag berätta lite om mina drömmar alltså inget som har hänt än.

Har ju rest en hel del men vill ju sååå mkt mer.


Italien.. Vill uppleva Rom några dagar o sen åka runt i Italien. om jag nån gång ska gifta mig så får det gärna bli i Italien....


Nord irland. Har hör5t att det är så vackert där om man skippar belfast. Vill verkligen åka..


Usa är jag ej så intresserad av men Hawaii o alaska vill jag gärna besöka. med nån annan....


Har alltid tjatat om canadas outback.Franska delen ut i vildmarken. OOOOOh vad ballt.


Bott flera år i Norge men aldrig vart i Oslo.Va fan. vem hänger med??


Vart i Danmark 2 ggr men aldrig i Köpenhamn... Sjukt ju


Jaja mkt mer..Vill resa runt i ryssland med sonen. Åka till Haparanda med mina 2 vänninnor.


en annan dröm är att skaffa en liten gård. Huset behöver inte vara mer än en 2a. Men pyttestall för 2 hästar vill jag ha-

 sen bygga en hundgård.Jag vill adoptera minst 2 gatuhundar till. Har ju 2 " åriga hundar i rumänien jag vill ha. men 4500 per hunde är för mkt just nu.

Ännu har ingen tingat dom men dom är underbara. kolsvarta kullsyskon. tik o hane.


Gården kan ligga i v ilket nordiskt land som helst behöver ej vara sverige.


Inte för att jag söker men....


Om du är mellan 40 -60 år och är rök o snus fri. Gillar att vara aktiv dagligen.älskar djur o att ta hand om skadade djur.

Resa är ju kul då...O KRAMAS...(mkt)    

    

                DET VAR KUL ATT DRÖMMA MED ER .

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards