Direktlänk till inlägg 28 juni 2016

MIDSOMMARHELGEN

Av hundkvinnan - 28 juni 2016 15:48

Mamma åkte ambulans till sjukhuset på onsdagen. Mkt bättre nu, men var o tömde kylskåpet i hennes lägenhet o tog med katten hem på torsdagen. så jäkla trött när jag kom hem


Fredag: Natten gav mkt mkt regn. Mkt tveksam om jag skulle åka nånstans. men men vid 17  började jag min resa  mot skärholmen. var framme 18.30 Blev bjuden på pizza, skitgott. sen var vi 6 stycken som tog några öl / cider.

Runt 20.15 böjade 4 av oss gå mot ola. Han bor i en bottenvåningslägenhet med tomt.. kent var redan där.

Så var vi 6 st igen som satt o snacka o skratta i den härliga midsommarnatten.

23 var jag tvungen att dra. lång o mkt krånglig väg hem idag. 01.30 var jag hemma

efter kaffe så tog jag hundarna på en runda.


Lördag:Midsommardagen...Helvetiskt varmt...+30 grader..... ett jättejobb att hålla charlie sval.

Pratade mkt med sjukhus peronal. Åkte senare till morsans lägenhet o städade massor o åter massor.


Fortfarande sur på syrran som direkt sa att hon inte skulle ta morsans katt. kan vi inte avliva den säger hon. faaan vilken människa hon är. jag åkte ju o hämta den så fort jag fick höra att ingen ville ta hand om den.

ja hon är mkt mkt gammal men frisk o oj vad hon piggna till här hos mig. händer ju nåt hela tiden. hon har ju varit själv i typ 15 år .... men lufsar hon runt både hundar o katter utan att vara rädd.


Söndag: Mkt vinglig o darrig. bara hundrastning o handla idag. sonen fick ta tvättstugan men inte så mkt tvätt.


VARFÖR SOVER JAG SÅ DÅLIGT??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Ovido - Quiz & Flashcards