Direktlänk till inlägg 11 april 2016

VÄNSKAP

Av hundkvinnan - 11 april 2016 16:36

Jag personligen tycker att vänskap av idag är så konstig. jag vill vara vän med många men funkar inte så.


Jag gick med på facebook 2009. Trodde att alla som sökte vänskap med mig ville bli min vän på riktigt.Jag var ambitiös o skrev till alla då o då. Märkte att det tog tid för folk att svara.Dom som slutade att svara tog jag bort. Har fortfarande som motto att dom som aldrig pratar med mig ryker. Jag skiter ati att jag ej har 500 vänner på fb. Vill ej ha det.


Det läskigaste tycker jag är om man är mkt sjuk o skriver det på fb o ingen bryr sig. Ingen respons alls. Då är man ensam..... Folk man haft på sin lista typ 7 år orkar ej ens fråga... hur mår du?? FYYY Faan.


Tänk om folk kunde bry sig mer, vad mkt bättre folk skulle må då. Det krävs så himla lite...Skriv nåt....

men inte " krya" bara o inget mer. det är så jäkla nonchalant.  låt hellre bli om du inte orkar mer än så.

hej hur mår du....funkar jättebra. skriv det nån gång. eller bara: vad gör du? såå lite gör så mkt


Folk man t o m har träffat skriver mkt sällan om man mår dåligt eller över huvudtaget. Jag är alltid den som ger upp sist.  ALLTID... Då har du inte kommenterat eller snackat med mig på minst ett år


Verkar som några slänger in ett gilla på nåt vad som helst ca en gång i månaden för att jag inte ska ta bort dom.


Allvarligt...Många av er skulle jag kunna vara mkt god vän med men ser att ni mkt hellre har fans på er fb sida som ska gilla allt ni skriver. jaja erat val


Grejen med mig är att har du en gång förlorat mig som vän så är det så gott som omöjligt att bli vän med mig igen. jag  känner att jag inte är viktig hos dig.

I verkliga livet är jag likadan. Ljuger du o snackar skit bakom ryggen ja då ryker du. Livet är för kort för att ta skit från någon.Man behöver inte tycka som jag för att bli min vän, men var ärlig med vad du tycker så kan vi ha skitkul.


Sen älskar jag att prata i telefon. så där bara allmänt skit för att hålla vänskapen igång.

Men bäst av allt är ju att träffas. Eller hur????


KRAMAR


 
 
Ms. W

Ms. W

11 maj 2016 17:32

Visst kan det hända att jag skriver "Krya på Dig", men det beror lite på sammanhanget, tror jag. Handlar om att ge och ta helt enkelt.

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

hundkvinnan

19 maj 2016 15:38

ja jag ger väldigt mkt till alla. skriver o bryr mig men responsen är mkt liten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards