Alla inlägg den 31 mars 2016

Av hundkvinnan - 31 mars 2016 14:47

Fan vad naiva vi svenskar är. Här i min håla härjar just nu ett enormt ungdomsgäng. ja varje dag i veckan. Dom verkar bli fler o fler hela tiden.  just nu ligger dom på runt 15 -20 pers som går runt o är otrevliga mot vanligt folk. cyklar tas sönder i stora mängder åt gången. folk trakasseras o följs efter. fritidsgården har tagits sönder i 3 stadsdelar.

En 12 årig tjej har blivit rånad o trots att hon o alla vet vilka dom är så gör polisen inget. Fick precis höra att gänget stått utanför den här tjejens fönster o skrikit på natten. Hennes namn alltså. dom vet hennes namn o vet hur dom ska skrämmas. hon är helt förstörd o vågar inte gå ut. skolan går hon knappt till längre då ingen kan skydda henne.

Mamman är skitförbannad då alla vet vilka dom är men dom kommer aldrig åka fast för det dom gör.


jaha då kommer vi till det förbjudna... att tala om att ingen i gänget är svensk...jo jag ljuger 2 blonda tjejer bruka hänga med dom. men ryktesvägen har det hörts att dom tjejerna ligger pyrt till då dom inte ställer upp tillräckligt.... vad det nu betyder. folk är skiträdda här ute o få går ut själva längre. Idag snackade ett gäng gubbar om ett medborgar garde som ska skydda våra kvinnor. för ja det är bara kvinnor dom går på . rånar o misshandlar. typ gör inte polisen nåt så tar vi tag i det själva.


om jag ska ut i mörker så tar jag alltid en eller två hundar med mig. Igår stog jag på huvudgatan o pratade med en 72 årig vän med rullator. då började dom samlas. Dom var då kl 19.00 14 stycken. en cykel blev snabbt snodd o en cyklade runt på bilvägen. Allah allah hörde jag honom babbla....???. jag sa åt min vän att hon måste hem nu för jag ska åt andra hållet. herregud när ska vi svenskar ta tag i det här innan allt går för långt.   

JAG ÄR FAN SKITSKRAJ


KRAMAR

Skapa flashcards