Direktlänk till inlägg 29 mars 2016

SOMMARROMANS PÅ 90TALET:

Av hundkvinnan - 29 mars 2016 15:08

Jag träffar denna unga man från finland en försommardag. Han var här med sina föräldrar som chaufför. När dom var hos vänner så åkte han runt o kollade in vårat land. Jaja jag träffade honom under en av hans körturer o vi började snacka. Dagen efter hängde jag med honom på en låååång tur i sörmland. Vi snackade mkt. på kvällen gick vi på Hard rock cafe i stockholm. Blev hemkörd o dagen efter åkte han hem till finland.Vi höll kontakten genom brev o telefon.


Senare på sommaren fick jag ett ryck o skulle hälsa på honom. Tar båten till åbo o han möter mig på hamnen. Puss o kram.. Vi kör o kör... o kommer till slut till ett villa område långt utanför stan. Han parkerar utanför en villa... vet inte vad jag ska säga men... ut kommer en gammal gumma o kramar om mig. Helt paff blev jag. Haha han bor i villan med mor o far + lilla mormor. Killen var 20 år!!!!!! jag var 31 jisses.

Fnittrade men alla var ursnälla o det blev både middag o fika med familjen. Dom hade bäddat åt mig i hans rum o visade stolt upp det. hahaha guuud.


Senare på kvällen åkte vi till hans polare som tyckte det var skitkul att han raggat upp en brud i sverige typ. Ännu senare åkte vi till en krog i Åbo.Han höll min hand mkt den kvällen. kändes gulligt. vi drack en hel del  vilket gjorde att vi sov som stockar den natten. när jag vaknade duschade jag o stack sen ut på en jättepromenad. behövde rensa huvet. tänka en hel del. Han hade letat efter mig länge m bilen o nu hittat mig.

Vi åkte hem o käkade lunch med familjen.


Efteråt lyssnade vi på musik i hans stängda rum. Jag blev "sugen" och hånglade upp honom mot dörren. Insåg att pojken var oskuld o blev återigen fnittrig o ganska pilsk. DÅ knackade mormor på dörren.... men oooh. kysste honom o gick ut.

Smma kväll skulle jag hem. han körde mig till hamnen. puss o kram.

3 månader senare träffade jag mitt barns far, men det är en annan historia..

Han finska pojken är gift sen 10 år tillbaka. Vi är inte aktiva vänner men jag vet att jag skulle kunna ringa honom än idag. tja på andra villkor då men ändå...

Ett minne jag tänker på med ett leende. hahaha helt underbart


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards