Direktlänk till inlägg 16 mars 2016

Hjärnoperationer

Av hundkvinnan - 16 mars 2016 16:13

Nu är jag tillbaks igen. lever med mkt smärta. Jag har gått igenom 2 hjärnoperationer o 3 halsoperationer. varit sååå dålig mellan 92 o typ nu. Hjärnoperationerna var 2007 0 2008. halsen var 1992.2009 o 2011.

Är mkt ostadig o kan ibland ramla på "dumma " ställen. Är ofta blåslagen.Riktigt jobbigt då detta ej syns utanpå. Får ofta höra att du är lycklig som får gå hemma. Tjaa jag har jobbat 22 år mer än heltid. efter 2002 blev det så jobbigt att jag ej kunde stå o gå långa stunder. efter det har jag ej jobbat.

2013 ramlade jag ner för trappor o bröt ett ben i foten men själva fotleden böjdes grotesktmkt med hela min tyngd på i fallet. 3 år efter har jag fortfarande mkt ont varje dag o går ibland med kryckor. bla hela förra sommaren

Det finns ju ingen diagnos för detta,  har ju inte cancer typ...så fk tycker inte att jag e så sjuk. har mkt problem med dom. dom skulle få prova o vara i min kropp i en vecka. känner man mig så vet man hur tufft jag har det.

Min son är en ängel o hjälper med allt. Men pengar är ett ständigt problem. Att få ett drägligt liv. Prioriteringen har alltid varit hyra, mat till son o djur o sen jag om det finns....


som jag sagt DJUREN ÄR MITT ALLT förutom sonen såå tacksam för dom. Alla som har djur har nån anledning att le varje dag.

jag retar ju gallfeber på folk för att jag nästan alltid är glad trots allt skit jag går igenom.


KRAMAR

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 20:24

13/5 caféet en stund sen en annan stund upp till en äldre dam 14/5. Stor som fan loppis i Bagarmossen.skitvarmt ute. Höll på och krokna helt av hettan.   15/5 loppis på en parkering i Salem. Den tråkigaste Loppis jag nånsin varit på.   20/5...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 13:15

Glömde skriva att jag var i Skärholmen 29/30 april. Tjejkväll/Natt. Riktigt kul  2/5. Var på en inspelning av bytt är bytt. Kul fast jag varit på en del inspelningar förut. Trodde det skulle finnas något att käka.ja köpa åtminstone men fanns bara b...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 11:12

14e var jag på caféet. Alltid lika kul.   15e Medeltida marknad i Kungsan. Fint vårväder. Filmade mycket. Gillar såna här evenemang. Synd att jag mkt sällan får med mig någon.   17e . Stor loppis i Liljeholmen. Hittade lite smått och gott. He...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:53

1a var på caféet. Trevligt   3e storloppis på Scania rinken. Många bord. Mycket folk. Hittade fina saker.   5e cafe plattan bjöd på veganmat med dricka. Jag råkade vara först. Jätte gott. Mums mums. Man fick mat med sig hem också.   8e va...

Av hundkvinnan - 12 mars 2023 10:21

Mars 2022 var en mkt aktiv månad. 4e var jag på caféet på en fika. Brukar alltid vara trevligt. 5e var jag på Torekällberget. Fin vårdag. Filmade och fotade massor. Både utomhus och inomhus.   7e hade jag läkar tid.   8e hade vi stor fika...

Ovido - Quiz & Flashcards